وبلاگ

نحوه اشتراک گذاری لوکیشن در پیام آیفون

- 0 Comment. دراخبار, تکنولوژی

سیستم عامل ios به دلیل راحتی در کربرد در تمام دنیا سرشناس است و ویژگی هایی مثل اشتراک گذاری لوکیشن آیفون در پیام و کاربردهای زیادی دارد که کاربران آن ها را نمی شناسند. امروز در آموزک در ترفند ios جالب که شامل اشتراک گذاری لوکیشن در پیام آیفون هم می شود با شما مرور می کنیم.

بسیاری از کاربرد هایی که فکر می کنید نیاز به نرم افزار های جانبی دارد در آپدیت های جدید سیستم عامل ios اضافه شده اند که امروز می خواهیم چند مورد از آن ها مانند ارسال لوکیشن آیفون با اس ام اس را به شما آموزش دهیم.

معمولا ویژگی های آیفون حالتی پنهان و غیر واضح دارد که پیدا کردم آن ها را سخت می کنند اما نگران نباشید همانطور که قبلا روش های دانلود، اشتراک گزاری، ذخیره و دسترسی به عکس ها در iCloud را توضیح دادیم این موضوع را هم بررسی می کنیم.

 

 

 

ارسال و اشتراک لوکیشن آیفون با imessage

ارسال موقعیت مکانی توسط آیفون و ارسال لوکیشن خیلی راحت و آسان است و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. ممکن است دوستانتان در محلی خاص باشند و برای شما توضیح دادن آدرس و پیدا کردن آن سخت باشد.

در چنین شرایطی به راحتی می توانید لحظه ای اینترنت خود را روشن کنید و لوکیشن بگیرید و یا بفرستید. برای ارسال موقعیت جغرافیایی در آیفون، کافی است قسمت پیام آیفون خود را باز کنید و از بخش Details و یا جزئیات در قسمت لوکیشن دو حالت وجود دارد:

  • ارسال لوکیشن کنونی من با آیفون با آپدیت یکبار
  • اشتراک گذاری لوکیشن در پیام آیفون برای مدت زمانی به صورت مداوم، به این صورت که لوکیشن چندین بار به روز رسانی می شود.

  • طریقه فرستادن لوکیشن از طریق گوگل مپ در آیفون

    برای فرستادن لوکیشن و موقعیت مکانی از طریق نقشه گوگل دو روش وجود دارد. در روش اول شما وارد نقشه گوگل می شوید و سپس دکمه دایره شکل کنار آن را می زنید تا کان کنونی شما دقیق شود.

    سپس با زدن روی نقطه آبی از میان گزینه ها Share Your Location را انتخاب کنید و از طریق imessage و یا هر پیام رسانی لوکیشن خود را مشخص کنید.

    در روش دوم شما می توانید وارد صفحه پیام شخص مورد نظر بروید و سپس از قسمت استیکر ها آیکن گوگل مپ را انتخاب کنید. سپس پس از نمایش لوکیشن شما گزینه send را بزنید و آن را ارسال کنید.