وبلاگ

گوشی گوگل پیکسل 3

مشکلی بزرگ در گوشی‌ های گوگل پیکسل ۳ دوربین را از کار می‌ اندازد

- 0 Comment. دراخبار, تکنولوژی

سایبرنت رشت – طبق گزارش برخی کاربران در فروم‌ گوگل و ردیت، وجود باگی عجیب در گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۳ باعث می‌شود تا پس از اجرای اپلیکیشن دوربین، با پیغام “Fatal Error” مواجه شوند و نتوانند از آن استفاده کنند.

گوشی گوگل پیکسل 3

پس از ساعت هوشمند گوگل گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۳، مهر ماه گذشته به عنوان جدیدترین پرچمدار کمپانی گوگل معرفی شد. یکی از ویژگی‌های اصلی این گوشی هوشمند که مانور بسیار زیادی روی آن داده شد، دوربین پرقدرت و دقیق آن است که برخلاف بسیازی از پرچمداران بازار که رو به استفاده از چند لنز آورده‌اند، به یک لنز بسنده کرده است و از هوش مصنوعی نیز برای بهبود تصاویر بهره می‌برد. اما به تازگی، برخی کاربران این گوشی هوشمند گزارش کرده‌اند که با باگ عجیبی مواجه شده‌اند که سبب می‌شود دوربین گوگل پیکسل ۳ به طور کل از کار بیفتد!

این مشکل، نه فقط باعث می‌شود تا کاربر نتواند از طریق اپلیکیشن اصلی گوگل پیکسل ۳ دوربین خود را باز کند، بلکه هیچ اپلیکیشن دیگری نیز نمی‌تواند از دوربین استفاده کند. کاربران گزارش کرده‌اند که ریبوت کردن گوشی تنها مدتی این مشکل را برطرف می‌کند و حتی استفاده از بازگشت به کارخانه و Safe Mode، این باگ را برطرف نمی‌کند.

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که این مشکل از کجا نشات می‌گیرد و آیا شاهد یک ایراد سخت‌افزاری هستیم یا نرم‌افزار و نسخه‌ی اندروید گوگل پیکسل ۳، عامل اصلی چنین باگی است. برخی منابع مدعی شدند که مشکل از کدنویسی نرم‌افزاری دوربین است که باعث می‌شود سیستم عامل به اشتباه تشخیص دهد که دوربین در اپلیکیشن دیگری باز است و اجازه‌ی باز شدن آن در اپلیکیشن دیگری نمی‌دهد که در نهایت، نتیجه این می‌شود که کلا نمی‌توان از دوربین استفاده کرد.

این مشکل هر چیزی که هست، یک باگ اساسی و اشکالی بزرگ در گوشی‌های گوگل پیکسل ۳ است و باید منتظر ماند و دید گوگل چه راهکاری برای حل ان پیدا می‌کند. با توجه به اینکه گوگل تمرکز ویژه‌ای روی دوربین این محصول پرچمدار خود کرده و حتی در کنفرانس رونمایی آن، مقایسه‌های موفقی با گوشی‌های پرچمدار آیفون داشته است، وجود چنین مشکلی می‌تواند برای این برند و محصول گران تمام شود.

برای سفارش بهترین گوشی های استوک با سایبرنت تماس بگیرید.